Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

en dag hos barnbarnen

Publicerad 2012-10-14 14:52:52 i

 
Maximus går ingenstans utan sitt lego.
Jag hade kanelbullar med mej som var frusna, inga
problem när man har micro, tyvärr blev den lite för
varm varpå Maximus snabbt konstaterade "jag vill inte
äta stekta kanelbullar", kloka ord från en 4 åring.
våffelsmet blev så himla goda våfflor med grädde och 
hemmalagad blåbärssylt.
mmm kanske en allvarlig diskussion, min goa son och
goa svärdotter.
att få äta och kladda ner sej är lycka,
att gunga med magen full av våfflor går jättebra. Mina
underbara barnbarn.
Tack för idag min kära familj, nu blir det ryggläge en 
stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela