Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

äntligen

Publicerad 2013-01-13 08:50:32 i Allmänt,

så var det då dags för julgransplundring hon mamma
i Borås. Det hängde en hel del godis i granen!
det bjöds på 3 rätters middag och så här glada var
brorsdottern och jag när vi var mätta.
jisses när skall morsan förstå hur kameran fungerar
undrar Martin. Han har försökt få mej att förstå hur man
tar kort med en kamera som är så himla avancerad att
jag bara skakar på huvudet, han med, åt mej :-)
mina härliga barnbarn.
förutom lite ålderskrämpor har jag förmånen att få ha en 
frisk mamma som vid 85 års ålder inte har några problem
med att sköta sej själv. Senaste läkarbesöket visade på
en lungkapacitet som var över det normala för hennes 
ålder. Så är hon oxå ute och tar promenader, besöker
simhallen, går i backar när hon skall handla. Vill inte ha
någon hjälp utav någon. Tur att min bror bor så nära och 
kan titta till henne för hon vill ofta mer än hon klarar av.
 
Tack för en underbar middag och trevligt sällskap !

Kommentarer

Postat av: Susan

Publicerad 2013-01-15 23:48:56

Hade ju velat sätt en bild på Er 2 när Ni var hungriga med ;)
Underbart att ha en sådan ung och kry mor :))Det har man ju inte gratis utan all motion hon ser till att får hjälper ju till. Sådan mor , sådan dotter <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela