Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

regn

Publicerad 2012-10-18 16:06:12 i

Det är väl dags att inse att hösten verkligen inte tänker
ge sej av. Dagarna utan regn är lätta att räkna. 
Idag började vi dagen med ett besök hos Siv i hennes
hundaffär och köpte lite godis åt Spero, naturligtvis
blev det en hel del prat oxå. Sedan blev det en tur till
Solveig för en kopp kaffe och även där lite prat om 
allt och inget. Eftersom Spero var på massage igår
hos Belinda på Hundpoolarn så skall han vara stilla
idag. Som om han förstod det!  När vi kom hem blev
det lite vila, gubben värk älskar ju detta väder.
Nu står det en kycklinggryta o puttrar på spisen och 
magen knorrar. Idag blev det med kokosmjölk, gul paprika 
och lök. Blir nog jättebra.
Just nu sitter jag och funderar över mitt nästa drag mot
Viasat, vet inte riktigt hur jag skall göra det men det vet
jag på måndag, då har jag tänkt färdigt.
Ha en underbar helg alla oavsett vad det blir för väder,
för väder det blir det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela