Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

Förklaring

Publicerad 2012-11-27 16:26:51 i

nu har jag funderat och fått en förklaring till mitt konstiga tillstånd, jag har slutat med tabletterna. Det har jag gjort en gång förut men fick börja igen för jag fick en sån himla abstinens att jag höll på att bli tokig. Alla dessa tabletter i så många år och vips försvinner allt, kroppen blir ju totalt konstig. Kroppen reagerar med att darra invärtes men jag  tror att alla ser det, jag mår illa men är hela tiden hungrig, koncentrationssvårigheter, ont i magen, känns som om magen vänds ut och in, så himla äckligt. Det surrar i precis hela kroppen och jag vet inte om jag skall spy eller bara krypa ihop, kroppen drar liksom ihop sej. Inne i huvudet känns det som om någon sitter och häller vatten hela tiden, det skvalpar. Jag mår verkligen skit men denna gången skall jag försöka härda ut för det är mycket gift som skall ut ut kroppen. Jag är medveten om att det inte är bra att bara sluta, kan ju rentav vara farligt men om det blir värre så tar jag bara en tablett till natten. 

Kommentarer

Postat av: Elin hysèn

Publicerad 2012-11-27 20:34:35

Att du aldrig lär dig... Hoppas du mår okej. Just nu är mitt professionella jag väldigt argt på dig.
Kram

Svar: ja jag vet Elin men jag lär mej aldrig, tror alltid att "nästa gång blir bättre". Du får vara arg på mej. Skall till Lee på fredag och få lite hjälp mot abstinensen. Denna gången skall det gå bra.
fritidsforskarens.blogg.se

Postat av: Susan

Publicerad 2012-11-28 00:14:57

Har läst ikapp och blev glad och orolig och så glad igen....men lite orolig på slutet igen. Varför sluta helt med medicin man tagit så lång tid ? Borde väl vara sundare att trappa ner ?
Hoppas det ordnar upp sig .

Svar: ja jag vet att det är farligt men abstinensen är inte lika illa idag. Skall till min kompis imorgon som kan reiki så han skall hjälpa mej lite med symptomen. Jag är ju sådan allt eller inget, förra gången var det värre. Jag klarar detta men kan inte fatta att jag är så gott som besvärsfri. fin julklapp.
fritidsforskarens.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela