Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

träning igen

Publicerad 2012-12-05 12:00:10 i

Nu har jag landat och Spero har fått en välfötjänt vila. Har funderat på hur jag skall lära in dom nya momenten till elitlydnaden. Det är ju det som är roligast! Idag är det en helt underbar vinterdag, strålande solsken och -7 grader, ingen vind så det är dags att omsätta mina tankar till verklighet och se om det fungerar.
började i trädgården med att få honom till konan, det
var ju inga problem. Jag stod först på andra sidan sedan
gick jag och ställde mej jämte honom. "konan" visst sa
han och gick direkt till konan och vände upp. Kanon, 
hans belöning kom direkt. Bollen.
sedan utanför trädården, samma sak här. Inga problem!
In för en go fika och sedan ut igen. Korta pass några 
gånger om dagen så sitter det fint sedan. När detta är
klart lägger jag till rutan och även där har jag lite idéer
om hur jag skall få honom rakt in. men det blir lite senare.
underbart att se lite av solen oxå, blir så vackert. Vi 
är ju inte bortskämda med snö.
lagom med snö, kul för Spero att springa omkring som 
en tok på ängarna. 
solen är blek och värmer inte men lite ljus ger den.
 
Den 22 november var jag hos Birgitta Lundin på Vita-Nova 
och jag mår bara bra. Abstinensen är nästan borta, inga 
piller på två veckor, ingen värk, jag sover hela natten. Helt 
fantastiskt, har mycket mer energi. Framförallt jag är inte
längre stressad, att gå med ständig värk är oerhört stressande.
För er som tvekar, det är verkligen värt ett försök.

Kommentarer

Postat av: Lee

Publicerad 2012-12-05 22:34:01

Tänk va, vilken förändring... :-)

Svar: ja men jag tror inte på det, hahaha.
fritidsforskarens.blogg.se

Postat av: Susan

Publicerad 2012-12-06 14:41:05

Gillar inlärning av nya moment, hur man får klura och lura för att få till det. Sedan sitter dom ett tag innan det är dags att lära om :))
Vackert du bor och underbart att du mår bra nu, då är livet så mkt bättre.

Postat av: Annette W

Publicerad 2012-12-06 19:27:42

Är så glad för din skull! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela