Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

snart jul

Publicerad 2012-12-12 09:54:23 i

Julen närmar sej och jag som inte är vintermännsika hoppas julen blir vit. Efter julen kan allt försvinna så man kan börja träna igen, i denna kylan gör det ju ont i tassarna på hundarna om man är ute för länge. Men så är det vi bor ju i ett land som skall ha vinter. Jag sitter och putsar på lite idéer jag har som jag hoppas kunna förverkliga. Tiden får utvisa det.
 
fördelen med stor trädgård är att Spero älskar att leka
och springa där, han behöver ingen annan kompis.
runt, runt går det...
där ligger flossen som är som en isklump men vad gör 
det
den tar han med sej och springer ett varv till..
så kastar han iväg den och jagar ikapp den, har har så
himla kul och jag älskar att sitta och titta på honom
när han gör lekinviter till en frusen floss.

Kommentarer

Postat av: Susan

Publicerad 2012-12-13 22:49:06

Min L roar sig med helt på egen hand i långa stunder och bryr sig inte ett dyft över schäfrar som undrar om hon är tossig ;).Bc:n kanske roar sig bättre på egen hand än schäfrar ?
Härligt du bor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela