Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

andra advent

Publicerad 2012-12-09 08:12:32 i

andra advent och julen närmar sej med stormsteg.
Vi har kyla och vi har snö, hoppas det håller sej över 
julen. Sedan kan det kvitta :-) Eftersom det har varit
så kallt har vi varit hemma mest hela tiden och inte gjort 
något specielt. Börjat lite med momenten till elit lydnaden.
Gubben Värk håller sej på avstånd men är inte lika långt
borta som i början, fast jag har kunnat mota honom så 
det är ingen fara.
Marie och Mikael har lämnat sina hundar här för en natt och 
gett sej iväg på trevligheter. Deras hundar är väldigt lätta att ha.
Dom är helt annorlunda här än när dom är med Marie o Mikael,
men det är väl som när man lämnar barnen, inga problem alls.
 
Japp, som läses så händer det inte mycket nu när vi har full vinter,
hoppas att alla som läser detta får en härlig andra advent. Mina
vänner, stillheten och lugnet, har varit hos mej länge nu och dom 
får gärna stanna ett tag till.
 
 

Kommentarer

Postat av: Susan

Publicerad 2012-12-10 00:28:34

Skönt att du mår bra. Flitig du är med träningen. Jag hoppas dom blir klara här snart så jag får lite ro att börja träna och rå om mig själv. Är jobbigt med folk som springer här i tid och otid :(
Hoppas veckan blir bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela