Fritidsforskaren

En blogg om vardagen för oss som arbetar med fritidsforskning på heltid

julen närmar sej

Publicerad 2012-12-22 12:09:59 i Allmänt,

Nu är det bara några dagar kvar till julafton och hemma hos familjen pysslas det för fullt. Min kamera är trasig och min telefon så gammal att det inte går att överföra bilder. Men det är fullt ös och hög volym när det skall grejas med en fyraåring och en ettåring. Då är det skönt att kunna dra sej tillbaka i min egen koja när jag behöver lite ro. Allt som hör julen till skall göras och vi bakar och lagar mat. Dagarna försvinner i ett rasande tempo men jag har ändå tagit mej tid till att gå ut med Spero. Vi har passat på att åka till Tjolöholm där vi inte varit sedan vi flyttade från Fjärås. Har sett på kanonbra filmer och eftersom dom har en hel vägg och bioljud så ser man filmen som om man var på bio. 
Idag har vi varit i skogen och huggit en gran som tagits in och skall pyntas. Jag skall försöka få in lite bilder när Martin har tagit senare.
 
Nu är rasten slut och det vankas lite glögg o pepparkakor.
Ha det bra, vi höres :-)
 
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR !

Kommentarer

Postat av: Susan

Publicerad 2012-12-24 00:13:48

Kikar in och önskar en God Jul.
Kram Susan med flock :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela